Moeten de adressen van de buitenpost en IP-gateway in het Busch-Welcome®-systeem met elkaar corresponderen?

​​​​Ja, dit is een absolute voorwaarde om gebruik te maken van het systeem. Als de buitenpost bijvoorbeeld op adres 3 wordt gezet, dan moet ook het adres in de (software)settings van de IP-gateway op 3 worden gezet.

Resultaat van niet-corresponderende adressen: geen snapshots te zien in de app op iPhone/Smartphone.

 

Heeft dit antwoord u geholpen?
Dank u wel voor uw feedback
Vervelend dat uw vraag nog niet beantwoord is. Typ hieronder uw zoekwoord in zodat we u verder kunnen helpen met een antwoord.


Busch-Jaeger Community

Stel uw vraag in de Busch-Jaeger Community


Consumentensupport

088 – 2600 999


Technische support voor installateurs en groothandel

088 – 2600 900

Onze specialisten zijn van maandag tot en met vrijdag va 08.00. tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar
088 – 2600 900

Vind een installateur bij u in de buurt.

De gespecialiseerde elektricien richt uw Smart Home precies zo in dat alles perfect voor u werkt. Mocht u na enige tijd de instellingen toch willen wijzigen? Dan kunt u dat heel eenvoudig zelf op elk gewenst moment aanpassen naar uw persoonlijke voorkeur.

Vind een installateur